niedziela, 9 września 2012

Fashionable East- back to past

  Fashionable East- kolejne wydarzenie Modowe w Polsce, a dokładniej odbyło się w Białymstoku.
Niestety z "braku laku" nie pojawiłam się na na tamtejszych wszystkich pokazach projektantów, a dokładniej
zupełnie przypadkiem trafiłam na jeden z nich i byłam "nieco" zażenowana jakością oraz organizacją.
Mam nadzieję, że tzw. 2ga edycja będzie owiana nieco lepszą otoczką.
  Co zatem mnie tam sprowadziło?
Showroomy!!!- to jest odpowiedź na pytanie, a dokładniej sama uczestniczyłam/ pomagałam Copycat.pl
(Copycat to między innymi obecnie akcesoria tj. biżuteria oraz torebki, ale moi drodzy Państwo wyróżniająca się przede wszystkim swoją oryginalnością, której mało jest na obecnym rynku.
Zresztą sami zobaczcie :)!!! -  http://www.copycat.pl/  ), oprócz Copycat mogliśmy również zobaczyć wielu młodych designerów biżuterii,  Showroom Michała Starosta ( UFUFU), który zawierał w sobie przepiękne marynarki męskie oraz markę SESST, która reklamowała przyszłą kolekcję na jesień/ zimę 2012/2013.

  Fashionable East- is another fashion- event in Poland that took place in Bialystok in August 2012.
Unfortunately, I didn't show up in all local shows and
quite by chance I came across one of them and I was "a bit" embarrassed by the quality and organization.
I hope that the 2nd edition will be organized in a slightly better way.
  So what brought me there?
Showrooms! - I was helping the brand Copycat (Copycat.pl).
(Copycat currently sells accessories such as jewelry and handbags, primarily distinguished by their originality, which is not seen on a polish market nowadays.:)
Anyway, see for yourself! - Http://www.copycat.pl/). Apart from Copycat I've seen  a lot of young designers' projects such us:  jewelry under the name of Michael Starost (UFUFU), which also presented beautiful and men's jackets and also SESST brand, which showed us a future collection for autumn / winter 2012 / 2013.









                               
                                
JEWELRY&BAGS / www.copycat.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz